عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 تير 1395
بازدید : 37
نویسنده : eskan

به نام خدا

خدمات آی تی آگهی نامه اسکان

لیست خدمات تکمیلی دپارتمان فناوری اطلاعات آگهی نامه تخصصی اِسکان پس از درج آگهی

(لطفا با دقت بخوانید)

به دلیل اهمیت بالای استفاده از اینترنت، فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی، آگهی نامه تخصصی اسکان، نخستین و تنها آگهی نامه تخصصی می باشد که  اقدام به ایجاد دپارتمان فناوری اطلاعات در مجموعه خود نموده است. به جرأت می توان گفت خدمات دپارتمان فناوری اطلاعات آگهی نامه اسکان، همواره  منحصر به فرد، به روز و ادامه دار می باشد که این موضوع قابل بررسی، کیفیت خدمات و رنکینگ آگهی نامه اسکان قابل استناد می باشد.

الف) وب سایت رسمی آگهی نامه تخصصی اسکان | www.eskanmag.com

  1. ایجاد صفحه اختصاصی :

ساخت، طراحی و توسعه صفحه اختصاصی به همراه لینک منحصر به فرد برای مشتریان محترم به منظور معرفی شرکت و خدمات و نیز قراردادن تمامی آگهی های چاپ شده ، قرار دادن مطالب، اطلاعیه های (مرتبط)  ، اطلاعات تماس و … مطابق با درخواست مشتریان گرامی و قرار دادن لینک شرکت مذکور در لیست صنف مربوطه در بخش بانک اطلاعات ساختمان اسکان.

نکته: وب سایت رسمی آگهی نامه اسکان در بین رقبا، همکاران و مشتریان برترین وب سایت از نظر رنکینگ و محتوا می باشد که این موضوع به آسانی قابل بررسی توسط وب سایت هایی نظیر alexa.com می باشد.

نکته: صفحه اختصاصی مشتریان گرامی در وب سایت آگهی نامه اسکان دارای یک لینک اختصاصی و منحصر به فرد می باشد.

مثال:

شرکت test  دارای لینک اختصاصی www.eskanmag.com/test می باشد.

نکته:

جستجوی قدرتمند وب سایت آگهی نامه تخصصی اسکان ، که با نماد (ذره بین) وجود دارد و مراجعه کنندگان محترم می توانند نام شرکت و یا خدمات و محصولات مورد نظر را به شکلی آسان جستجو کنند.

تبصره: در صورت تکراری بودن آگهی ها، شرکت می تواند به صلاحدید خود، آگهی های مورد نظر را حذف نماید.

  1. بانک اطلاعات ساختمان اسکان :

این بخش دارای ۵ زیر مجموعه از صنوف آگهی نامه تخصصی اسکان به شرح ذیل می باشد:

– کابینت و روشویی، چینی بهداشتی، کاشی و سرامیک، اتاق دوش، وان و جکوزی، فلاش تانک توکار

– شیرآلات بهداشتی، علم یونیکا، شلنگ، فلاش تانک

– اکسسری و لوازم بهداشتی پلاستیکی ساختمان

– تجهیزات و تأسیسات، لوله و اتصالات و خدمات مرتبط

– سینک ، هود ، فر و اجاق گاز صفحه ای

صفحه اختصاصی مشتریان به ترتیب حروف الفبا در صنف مورد نظر قرار می گیرد که به آسانی با مراجعه به منوی وب سایت اسکان قابل دسترسی می باشد.

  1. آنلاین ورق بزنید

همواره آخرین شماره آگهی نامه تخصصی اسکان جهت مشاهده آنلاین در وب سایت رسمی آگهی نامه اسکان قرار می گیرد که در منوی اصلی وب سایت اسکان تحت نام “آنلاین ورق بزنید” قابل دسترسی می باشد.

نکته: دپارتمان آی تی آگهی نامه اسکان، جهت سهولت استفاده مراجعه کنندگان گرامی، بخش مشاهده آنلاین را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها (آیفون ، اندروید و … ) و کامپیوترها و لپ تاپها بصورت جداگانه بهینه سازی کرده است.

  1. آگهی نامه دیجیتالی اسکان (pdf)

تمامی نسخ آگهی نامه تخصصی اسکان بصورت فایل pdf در وب سایت رسمی آگهی نامه اسکان قرار گرفته و در کانال های رسمی تلگرام و همچنین صفحه رسمی اینستاگرام آگهی نامه اسکان به همراه لینک جهت دانلود و مشاهده قرار می گیرد.

نکته: از شماره ۹ آگهی نامه اسکان، نسخه pdf به تفکیک صنوف در وب سایت آگهی نامه اسکان قرار گرفت.

  1. راستی آزمایی آگهی نامه اسکان :

آگهی نامه اسکان نخستین و تنها آگهی نامه تخصصی تبلیغاتی می باشد که بخش راستی آزمایی را در وب سایت تخصصی اسکان جهت احترام به حقوق مشتریان گرامی به منظور اطمینان از تیراژ آگهی نامه تخصصی اسکان با شعار از دیگران هم بخواهید ایجاد نموده است.

راستی آزمایی اسکان به ۳ زیر مجموعه : اسناد، تصاویر و ویدئوی راستی آزمایی تفکیک شده است که به آسانی در منوی وب سایت آگهی نامه تخصصی اسکان قابل مشاهده می باشد.

مراجعه کنندگان گرامی می توانند تمامی مراحل دریافت، بسته بندی، آدرس گذاری و تحویل به اداره پست را با مراجعه به بخش راستی آزمایی در منوی وب سایت اسکان مشاهده نمایند.

نکته: نمونه هایی از تصاویر و اسناد راستی آزمایی در کانال های رسمی تلگرامی و صفحه رسمی اینستاگرام آگهی نامه اسکان نیز قرار داده خواهد شد.

  1. تعرفه درج آگهی در آگهی نامه تخصصی اسکان :

آگهی نامه تخصصی اسکان به منظور عدم تبعیض بین کلیه مشتریان گرامی با قرار دادن تعرفه مصوب خود در وب سایت با شعار بدون تبعیض در قیمت”و “از یکدیگر بپرسید” این اصل را ثابت نموده و به حق قانونی مشتریان خود احترام می گذارد.

  1. جدول کاری – زمانی آگهی نامه تخصصی اسکان :

آگهی نامه تخصصی اسکان در جهت احترام به حقوق مشتریان گرامی و با توجه به اطمینان به نحوه عملکرد خود و نیز ضرورت نظم در چاپ و ارسال آگهی نامه اسکان به سراسر کشور اقدام به قرار دادن جدول کاری ، زمانی خود در وب سایت آگهی نامه اسکان نموده است. این کار موجب می گردد تا مشتریان گرامی بر روی زمانبندی عملکرد خود برنامه ریزی مناسب تری داشته باشند.

  1. نرم افزار اندرویدی آگهی نامه اسکان : به منظور سهولت در استفاده از خدمات وب سایت آگهی نامه اسکان نرم افزار اندرویدی اسکان توسط دپارتمان آی تی اسکان ساخته شده و به وسیله این نرم افزار، مراجعین محترم می توانند به بخش ها و صفحات مختلف وب سایت دسترسی سریع داشته باشند.

دانلود نرم افزار اندرویدی آگهی نامه اسکان


ب) کانال های تلگرامی آگهی نامه تخصصی اِسکان :

آگهی نامه اسکان نخستین و تنها آگهی نامه تخصصی می باشد که دارای ۲ کانال تلگرام است تا موارد اطلاع رسانی، فرهنگی، مسابقات تیراژ و … را در یک کانال مجزا و آگهی های مشتریان محترم را در کانال دیگر تحت عنوان “آگهی نامه تلگرامی اسکان” قرار دهد.

در آگهی نامه تلگرامی اسکان، تمامی آگهی های مشتریان محترم به شکل منظم و توضیحات (تگ) مورد نیاز با حجم بسیار مطلوب قرار داده می شود و آگهی دهندگان محترم می توانند به آسانی آگهی خود را به مشتریان خود ارسال نمایند. همچنین آگهی نامه تلگرامی اسکان به دلیل تخصصی بودن، باعث جذب مخاطبان فراصنفی (پیمانکاران، انبوه سازان و حتی عموم مراجعه کنندگان) می باشد که این موضوع باعث کامل تر شدن تیراژ ۷۰۰۰ نسخه ای آگهی نامه تخصصی اسکان و ارتقاء سقف نامحدود تیراژ گردد.

نکته: آگهی نامه تلگرامی اسکان به دلیل وجود توضیحات (تگ) مربوط به هر آگهی، قابلیت جستجوی آسان در کل آگهی های موجود در کانال را دارا می باشد. بدین منظور با درج نام شرکت مورد نظر بعد از علامت هشتگ (#) می توان به آسانی تمامی آگهی های شرکت مذکور را در کانال آگهی نامه تلگرامی اسکان مشاهده نمود.

کانال آگهی نامه تلگرامی اسکان به آدرس :

www.telegram.me/eskanmag1 یا   @eskanmag1

کانال اطلاع رسانی آگهی نامه اسکان به آدرس:

www.telegram.me/eskan1   یا   @eskan1

طریقه عضویت در کانال های تلگرامی اسکان به شرح ذیل می باشد:

روش اول: در بخش جستجوی تلگرام، کلمه @eskanmag1 را نوشته و پس از ورود به کانال، جهت تکمیل فرایند عضویت، بر روی گزینه join  کلیک نمایید.

روش دوم: کلمه @eskanmag1 به یکی از مخاطبین خود ارسال نموده، بر روی کلمه ارسال شده خود کلیک کرده و بعد از ورود به کانال تلگرامی اسکان، روی گزینه join  کلیک نمایید.


ج) آگهی نامه اینستاگرامی اِسکان :

آگهی نامه تخصصی اسکان اقتخار دارد به عنوان مبتکر آگهی نامه اینستاگرامی، به آگاهی برساند تمامی آگهی مشتریان گرامی بدون وقفه و بصورت منظم و پیوسته توضیحات کامل (تگ) در صفحه رسمی اینستاگرام آگهی نامه اسکان قرار می گیرد.

امتیازات ویژه صفحه اینستاگرام آگهی نامه اسکان:

– درج توضیحات و تگ های کامل و مربوط جهت جستجوی آسان در شبکه اجتماعی اینستاگرام

– پاسخگویی لحظه به لحظه و امکان پاسخ دهی آگهی دهندگان محترم و تبادل نظر از طریق صفحه اینستاگرام آگهی نامه اسکان

شایان ذکر است که اولویت اول دپارتمان آی تی آگهی نامه تخصصی اسکان، نوآوری، به روز رسانی و اطلاع رسانی به موقع به مخاطبان فضای مجازی می باشد که آن را مکمل کار توزیع آگهی نامه تخصصی اسکان می داند.

طریقه عضویت در صفحه اینستاگرام اسکان به شرح ذیل می باشد: در بخش جستجوی اینستاگرام خود کلمه eskanmag را جستجو نموده و پس از ورود به صفحه بر روی follow  کلیک نمایید. www.instagram.com/eskanmag


 شیوه های ارتباط با دپارتمان آی تی جهت رفع هرگونه سوال و درخواست در رابطه با خدمات فناوری اطلاعات آگهی نامه اسکان

تلفن : ۶۶۵۳۰۳۷۵ – ۰۲۱

پیامک/تلگرام/واتس اپ: ۰۹۱۹۸۰۶۵۶۲۵



:: موضوعات مرتبط: خدمات آی تی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آگهی نامه ساختمان اسکان و آدرس eskanmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com